Er det bedre å «bruke opp» fossilbilen enn å kjøpe ny elbil?
Det har blitt populært å hevde at det er bedre for klimaet å bruke opp en gammel fossilbil enn å vrake den til fordel for å kjøpe en ny elbil. Men er...
Nyheter
Publiseringsdato: 18. mars, 2003
Skrevet av: Hanne Bakke
Nyheter
Totalt satser DaimlerChrysler på å selge 60 brenselcellebiler i Europa, USA, Japan og Singapore i denne perioden.
Bilene til Japan blir levert i andre halvdel av 2003, og planene ble lansert under åpningen av Japan Hydrogen & Fuel Cell Demonstration Project, skriver HyWeb.
Forrige uke fikk DaimlerChrysler klarsignal fra japanske myndigheter om å få teste sin F-Cell modell, basert på Mercedes-Benz A-Class i landet.
Det har blitt populært å hevde at det er bedre for klimaet å bruke opp en gammel fossilbil enn å vrake den til fordel for å kjøpe en ny elbil. Men er...
Gruvedrift på havbunnen er redningen fra kinesisk verdensmonopol, sa statsministeren på One Ocean Week. I beste fall har han blitt lurt av selskaper ...
Høyre, Venstre og Krf har fremmet et representantforslag til Stortinget om mer landbasert mineralutvinning og sirkulærøkonomi. Bellona er positive ti...
Enova deler for første gang ut penger til bruk av fanget CO2, noe Bellona mener er helt feil prioritering. Lagring av CO2 er det absolutt viktigst...