
Skjebnetid for europeisk stålindustri
Torsdag 13.02.2024 arrangerte Bellona et forum om fremtiden til Europas stålindustri. 2025 kan bli året der vi enten omstiller og styrker stålindustr...
Nyheter
Publiseringsdato: 11. mars, 2003
Skrevet av: Hanne Bakke
Nyheter
Dei nye bussane blir drivne av brenselsceller, i motsetnad til dei eksisterande som har forbrenningsmotorar. Alle bussane vi ha lagringssylindarar for hydrogen på taket.
Bussane blir levert frå MAN Nutzfahrzeuge, medan lagringsylindarar og det øvrige lagringssystemet blir levert av Dyntek Europe. Dagens bussar har no gått 300.000 km sidan midten av 1999.
Torsdag 13.02.2024 arrangerte Bellona et forum om fremtiden til Europas stålindustri. 2025 kan bli året der vi enten omstiller og styrker stålindustr...
I dag samlet deler av byggenæringen seg for å se på hva som skal til for å kutte utslipp i en av verdens største utslippssektor. Frida Røyne, rådgive...
Pronofa lanserte i går Purply, verdens første kommersielle matprodukt basert på tunikater. Bellonas marinbiolog Michele Legernes var til stede og hol...
– Vi frykter at instituttet i Halden ikke har fulgt loven – og det går på atomsikkerheten løs. Da er det vårt ansvar å si ifra. Vi håper at en grundi...